Hoe kunnen we je helpen?
Koffiemachine in panne, defect of nood aan onderhoud?
Bestellen
Wanneer je jouw bestelling wenst te plaatsen, dien je enkele stappen te doorlopen voordat we jouw bestelling ontvangen.
- STAP 1: Voeg de gewenste items (koffie, thee, ...) aan je winkelmandje toe door op 'Toevoegen' te klikken. Je kan meteen het gewenste aantal ingeven, of dit aanpassen in je winkelmandje.
- STAP 2: Ga naar je winkelmandje door rechtsboven op het winkelmand-icoontje te klikken.
- STAP 3: Heb je een kortingscode? Geef deze in in het veld 'Kortingscode' en klik op 'Gebruiken'.
- STAP 4: Klik op 'Afrekenen'.
- STAP 5: Log in als je dat nog niet hebt gedaan, of maak een nieuwe account aan. Vul je gegevens in.
- STAP 6: Kies je favoriete leveringsmethode: thuis, in een Bpostpunt in je buurt of afhalen de JAVA Shop. Controleer je adresgegevens. Vervolledig indien nodig.
- STAP 7: Betaalmethode. Kies een betaalmethode: Bancontact, Visa, MasterCard of overschrijving. Geef in het laatste geval je e-mailadres nogmaals op om de betaalinstructies te ontvangen. We verzenden je pakje nadat we je betaling ontvangen.
Vind je jouw favoriete product niet meer online? Gebruik notify me Contacteer ons, misschien kunnen we het wel voor je bestellen of hebben we een gepast alternatief.
Bekijk onze retour policy voor meer informatie.
Retourneren kan u aanvragen via e-mail shop@tjcc.be. Gelieve altijd de reden te vermelden waarom u een retour aanvraagt.
Wil je geen verzendkosten betalen en de bestelling ophalen? Dat kan. Kom langs in de JAVA Shop te Rotselaar om je bestelling af te halen. Betalen doe je via de website.
JAVA Shop
Wingepark 20
3110 BE-Rotselaar
Openingsuren
MA – VR 10.00 – 17.00
ZA 09.00 – 13.00
T:
E: info@tjcc.be
Ga naar je account pagina. Via het account dashboard kun je jouw recente bestellingen bekijken, verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord- en accountgegevens aanpassen.
Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verrekenen of toe te voegen aan jouw bestelling nadat deze is geplaatst.
Onze kortingscode zijn vaak langer geldig, en kan je bij jouw volgende bestelling gebruiken.
Betalen
Ongeacht welke betaalmethode je kiest, kunnen we jouw pakket pas leveren zodra we de betaling ontvangen hebben.
Bancontact/Mister Cash
Je betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving of via de Bancontact-app. De betaling gebeurt onmiddellijk. Betalen kan met elke bankkaart met het logo van Bancontact/Mister Cash.
Betaling rechtsreeks via Belfius online, ING online of KBC online
Creditcard
Bij deze betaalmethode wordt ook de verificatiecode van de kaart gevraagd. Deze controle gaat na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon. Indien u kiest om te betalen met een kredietkaart, wordt het bedrag onmiddellijk na uw bevestiging van betaling van uw kaart gedebiteerd.
Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.
iDEAL
Voor iedereen met een Nederlandse bankkaart en kaartlezer. Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving.
Overschrijving
Je zal na je bestelling een e-mail ontvangen met een orderbevestiging en alle betaalinstructies. Bij een betaling met bankoverschrijving ontvangen wij jouw betaling niet onmiddellijk en duurt de leveringstermijn bijgevolg langer. Je hebt 12 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen. Betaal je niet binnen de 12 dagen, dan wordt jouw bestelling automatisch geannuleerd. Weet dat het gemiddeld 4 bankwerkdagen kan duren voordat wij jouw betaling effectief ontvangen hebben.
Wens je een factuur met BTW-nummer? Kies voor het tabblad 'B2B webshop' en klik op 'Mijn Account'. Bij jouw gegevens kan je jouw bedrijfsnaam en BTW-nummer ingeven. Ga verder met je bestelling en duid bij de laatste stap in het bestelproces aan 'Ik wens een factuur'.
Onze betaalpartner, Mollie , koppelt dankzij de gestructureerde mededeling jouw betaling aan jouw bestelling. Indien dit niet lukt, zal het bedrag automatisch worden teruggestort op jouw rekening. Indien je het foute bedrag overschreef, zal het teruggestort worden en kan je jouw bestelling opnieuw plaatsen.
Contacteer info@javacoffee.be voor meer informatie
Leveren
Voor nationale zendingen werken wij samen met bpost als verzendpartner.
De standaard verzendingskosten binnen België bedragen €4,50. Bij een bestelling vanaf €50 (incl. BTW) geniet je van gratis verzending binnen België. Naar Frankrijk, Nederland en Luxemburg bedragen de verzendingskosten €10. Bij een bestelling vanaf €100 (incl. BTW) geniet je van gratis verzending naar Frankijk, Nederland en Luxemburg.
We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Hou rekening met een levertermijn van 3 werkdagen in België. Voor nationale zendingen werken wij samen met bpost als verzendpartner. Hou rekening met een langere levertermijn in drukkere periodes zoals eindejaar. Wij leveren overdag tussen 8u en 17u.
Voor bestellingen naar Nederland en Frankrijk hou je rekening met een levertermijn van 3 tot 5 werkdagen.
Je bestelling vertrekt pas nadat we de betaling ontvangen hebben.
Wil je geen verzendkosten betalen en de bestelling ophalen? Dat kan. Kom langs in de JAVA Shop te Rotselaar om je bestelling af te halen. Betalen doe je via de website.
JAVA Shop
Wingepark 20
3110 BE-Rotselaar
Openingsuren
MA – VR 10.00 – 17.00
ZA 09.00 – 13.00
T:
E: info@tjcc.be
Levering is mogelijk in België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg.
Je kan je bestellingen volgen via de Track & Trace pagina die je via e-mail ontvangt.
Tijdens de drukke periodes, zoals tijdens het eindejaar, kan een zending langer onderweg zijn.
Indien je status vijf dagen na je bestelling niet wijzigt, neem dan even contact op met onze shop via shop@javacoffee.be. Vermeld hierbij je ordernummer en de track & trace code. Zo kunnen wij een onderzoek starten bij de vervoerder, zelf hebben wij daarna nog 5 dagen de tijd om al dan niet de bestelling opnieuw op te sturen. Indien de leverstatus niet meer beweegt.
Indien je uiteindelijke beide bestellingen ontvangt ben je verplicht om een terug te sturen door een retourlabel aan te vragen. Anders worden de goederen gefactureerd.
Geen paniek. Neem even contact op met onze JAVA Shop via shop@javacoffee.be en leg het probleem uit. Zij zullen je vragen om het document voor niet-ontvangst in te vullen. Afhankelijk van de voorraad en je wensen, krijg je na het invullen van het formulier, het aankoopbedrag terug of sturen we je zo snel mogelijk een nieuw artikel toe.
Contact
Vind je het antwoord niet? Een specifieke vraag over je bestelling? Neem contact op met onze JAVA team, of vind je antwoord tussen onze veelgestelde vragen.